google.com, pub-1602468277602108, DIRECT, f08c47fec0942fa0

KUP NAJTANIEJ

niedziela, 30 września 2012

Iphone 4 połączenie nieudane

W przeszłości zdarzały mi już kłopoty z iphonem. Najczęściej pojawiały się po pobraniu kolejnej aktualizacji.

Na czym polegały błędy? Iphone 4 blokował się za każdym razem przy próbie wybrania połączenia, a czasem po zakończeniu połączenia przychodzącego. Nie można było wtedy wysłać ani odebrać smsa, niemożliwe było połączyć się z kimkolwiek. Mój iphone nie dzwonił nawet, gdy ktoś próbował się ze mną skontaktować, dając jednocześnie dzwoniącej do mnie osobie prawidłowy sygnał. Było to męczące, ale po każdej takiej awarii wystarczyło wyzerować ustawienia i telefon wracał do porządku. Kłopoty ustały samoistnie po aktualizacji iphona do ios 5.

Niespodzianką, wcale nie najmilszą, był dla mnie ściągnięty ios 6. Okazało się, że teraz mogę obsługiwać smsy i odbierać połączenia, ale nie mogę ich inicjować. Za każdym razem wyskakiwał komunikat: połączenie nieudane. Przekładanie kart sim pokazało, że nie chodzi o jakąś blokadę połączeń, ale sam telefon i jego ustawienia. Po wielu próbach udało mi się rozgryźć mojego iphona. Pomogło zmodyfikowanie ustawień Facetime'a. Wcześniej podany w nim adres mailowy był identyczny jak Apple id. Na próbę wprowadziłam inny mail i skasowałam ten zdublowany. Podczas usuwania otrzymałam komunikat, że usługa FaceTime będzie niedostępna, ale z dwojga złego "połączenie nieudane" bolało bardziej:)

1 komentarz:

  1. Mam wrażenie, że problemy typu "połączenie nieudane" można rozwiązać we własnym zakresie, grzebiąc w ustawieniach, metodą prób i błędów. U mnie: wyłączony FaceTime, sieć komórkowa wyłączona. W ustawieniach telefonu włączona opcja "pokazuj mój numer". Aha, przestawiona jest też opcja z automatycznego wyboru operatora na tego konkretnego, w sieci którego działa karta sim.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...